مشتریان محترم سفارشات ثبت شده از تاریخ 22 اسفند ماه به بعد از تاریخ 14 فروردین به بعد ارسال خواهند شد. ضمنا در قیمت های سایت امکان تغییر وجود دارد.

ضمانت بازگشت كالا

با توجه به اهداف فروشگاه اينترنتي كافه پيرايش كه همواره رضايت مندي مشتريان از اولويت هاي اين مجموعه بوده و تلاش تمام مجموعه بر آن است كه تا هر سفارش را در شرايط مطلوب به دست مشتري برسانيم قوانيني مبني بر بازگشت كالا تنظيم گرديده است.

با وجود تمام تلاش هاي مجموعه در جهت رضايتمندي شما مشتريان گرامي ، ممكن است مشتريان محترم پس از خريد ، با مشكلاتي روبرو شوند كه در چنين مواردي فروشگاه كافه پيرايش پيش بيني هاي لازم در خصوص حل مشكل را انجام داده است.

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرايطي دارد؟

در صورت اشكال يا ايراد فني بايد حداكثر تا 7 روز پس از دريافت كالا، به فروشگاه كافه پيرايش اطلاع داده شود.

لازم است كارتن و جعبه اصلي محصولات تا پايان 7 روز مهلت استفاده نگهداري شود و در غير اين صورت بازگشت كالا امكان پذير نمي باشد.

برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي كارتن يا جعبه اصلي كالا و يا پاره يا مخدوش كردن آن، امكان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

برگرداندن كالايي از قبيل اسكراپ و ماسك به دلايل بهداشتي به هيچ عنوان امكان پذير نمي باشد.

برگرداندن ماشين هاي اصلاح و قيچي به هيچ عنوان امكان پذير نمي باشد( به دليل آنكه اين ابزار فوق العاده حساس بوده و با كوچكترين ضربه آسيب مي بينند)

ضمنا محصولاتي كه با گارانتي ديگر شركت ها عرضه مي شوند در صورت بروز مشكل بايد به شركت گارانتي كننده مراجعه شوند.

اگر كالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيكي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد از آنجايي كه فروشگاه كافه پيرايش يك فروشگاه تخصصي آرايشگري مي باشد و اكثر مشتريان ما شركت هاي پخش يا سالن داران محترم مي باشند، عكس محصولات صرفا جهت اطلاع و كمك به خريداران است و از آنجا كه ممكن است در پاره اي از جزييات با كالاي اصلي تفاوت هايي داشته باشد به استناد آنها نمي توان اعلام مغايرت كرد. ملاك وجود مغارت در مشخصات كالا، مشخصات توضيحات هر محصول مي باشد.

اگر خريداري شده آسيب ديدگي يا ايراد فيزيكي و ظاهري داشته باشد.

براي تمامي محصولات در شهر تهران، مشتري موظف است هنگام تحويل از پيك فروشگاه كافه پيرايش، كالا را تست و پس از اطمينان از صحت محصولات ارسالي كالا را تحويل بگيرد و در صورت عدم كنترل مشتري به هيچ عنوان كالايي مرجوع و تعويض نمي گردد.

مشتري موظف است در هنگام تحويل، كالا را بر اساس فاكتور دقيقا تحويل بگيرد و رسيد فاكتور را امضا نمايد و در صورتي كه كالايي در فاكتور مشتري وجود داشت و در اثر اشتباه فروشگاه ارسال نشده بود مشتري مي بايست در همان لحظه، مورد را به فروشگاه گزارش نمايد. در صورت امضا رسيد تحويل كالا، هيچ گونه اعتراضي مورد پذيرش نمي باشد.

در صورت مشاهده آسيب ظاهري در جعبه با خود كالا، مشتري مي تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري كند تا جهت بررسي و ارسال مجدد به كافه پيرايش بازگردانده شود.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه