ضمانت بازگشت کالا

با توجه به اهداف فروشگاه اینترنتی کافه پیرایش که همواره رضایت مندی مشتریان از اولویت های این مجموعه بوده و تلاش تمام مجموعه بر آن است که تا هر سفارش را در شرایط مطلوب به دست مشتری برسانیم قوانینی مبنی بر بازگشت کالا تنظیم گردیده است.

با وجود تمام تلاش های مجموعه در جهت رضایتمندی شما مشتریان گرامی ، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مشکلاتی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه کافه پیرایش پیش بینی های لازم در خصوص حل مشکل را انجام داده است.

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

در صورت اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه کافه پیرایش اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده نگهداری شود و در غیر این صورت بازگشت کالا امکان پذیر نمی باشد.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

برگرداندن کالایی از قبیل اسکراپ و ماسک به دلایل بهداشتی به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

برگرداندن ماشین های اصلاح و قیچی به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد( به دلیل آنکه این ابزار فوق العاده حساس بوده و با کوچکترین ضربه آسیب می بینند)

ضمنا محصولاتی که با گارانتی دیگر شرکت ها عرضه می شوند در صورت بروز مشکل باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه شوند.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد از آنجایی که فروشگاه کافه پیرایش یک فروشگاه تخصصی آرایشگری می باشد و اکثر مشتریان ما شرکت های پخش یا سالن داران محترم می باشند، عکس محصولات صرفا جهت اطلاع و کمک به خریداران است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغارت در مشخصات کالا، مشخصات توضیحات هر محصول می باشد.

اگر خریداری شده آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

برای تمامی محصولات در شهر تهران، مشتری موظف است هنگام تحویل از پیک فروشگاه کافه پیرایش، کالا را تست و پس از اطمینان از صحت محصولات ارسالی کالا را تحویل بگیرد و در صورت عدم کنترل مشتری به هیچ عنوان کالایی مرجوع و تعویض نمی گردد.

مشتری موظف است در هنگام تحویل، کالا را بر اساس فاکتور دقیقا تحویل بگیرد و رسید فاکتور را امضا نماید و در صورتی که کالایی در فاکتور مشتری وجود داشت و در اثر اشتباه فروشگاه ارسال نشده بود مشتری می بایست در همان لحظه، مورد را به فروشگاه گزارش نماید. در صورت امضا رسید تحویل کالا، هیچ گونه اعتراضی مورد پذیرش نمی باشد.

در صورت مشاهده آسیب ظاهری در جعبه با خود کالا، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کافه پیرایش بازگردانده شود.

 

بستن
مقایسه