امكان تغيير قیمت های سایت وجود دارد

سوالات متداول

فروشگاه كافه پيرايش از روز اول با هدف تامين اجناس مورد نياز آرايشگران عزيزبا كمترين قيمت و بالاترين كيفيت تاسيس شده از همين منظور تخفيف ويژه را براي آرايشگران عزيز در نظر گرفته كه فقط و فقط آرايشگران عزيز بتوانند ازين تخفيفات استفاده كنند.  ( آشنايي و ثبت نام در پنل آرايشگران )

اين تخفيف فقط و فقط مختص آرايشگران عزيز مي باشد و استفاده از آن بعد تاييد صلاحيت و طبق قوانين استفاده از تخفيف آرايشگران براي آرايشگر محترم فعال خواهد شد.

بله، برای خرید از سایت کافه پیرایش حتماً باید در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید و این فقط به دلیل سهولت در پیگیری سفارشات و ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان عزیز می باشد.

پیشنهاد می کنیم از ویدیو آموزش ثبت نام در سایت کافه پیرایش استفاده کنید.

برای خرید از سایت کافه پیرایش ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید سپس کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید و مراحل را به ترتیب تکمیل نمایید پیشنهاد می کنیم حتماً ویدیو راهنمای خرید از کافه پیرایش را مشاهده کنید پس از تکمیل نهایی سفارش خود پیامکی از طرف تیم کافه پیرایش برای شما ارسال می شود. در صورتی که پیام ارسال نشده می توانید از طریق واتس آپ پشتیبانی سفارش خود را پیگیری نمایید.

تیم پشتیبانی کافه پیرایش در زمان ساعات اداری از طریق واتساپ پشتیبانی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد و در ساعات غیر اداری با گذاشتن پیام در واتساپ پشتیبانی تیم پشتیبانی کافه پیرایش در اولین فرصت پاسخگویی شما عزیزان می باشند و شما می توانید سفارش خود را از طریق واتس آپ پشتیبانی پیگیری نمایید.

در تمامی ساعات شبانه روز ۲۴ ساعته و بدون وقفه امکان ثبت سفارشات شما مشتریان عزیز وجود دارد. کارشناسان فروش کافه پیرایش در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن برای پیگیری سفارشات شما عزیزان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

بله، این حق طبیعی شما مشتری گرامی می باشد که بتوانید سفارش خود را به هر دلیل کنسل نمایید ولی توجه داشته باشید که قوانین لغو سفارش در کافه پیرایش بدین صورت می باشد.
پس از ثبت کالای موردنظر می توانید سفارش خود را از طریق اطلاع به واتساپ پشتیبانی لغو کنید. در صورتی که کالای شما بسته بندی و ارسال نشده باشد طی یک روز کاری کل مبلغ سفارش شما عودت داده خواهد شد.

چنانچه سفارش شما بسته بندی شده اما ارسال نشده باشد، هزینه بسته بندی از حساب شما کسر و الباقی وجه طی یک روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد هزینه ارسال رفت و هم برگشت و هزینه بسته بندی به عهده مشتری محترم می باشد. پس از کسر این مبالغ الباقی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

خیر پس از تایید نهایی سفارش پیامکی از طرف کافه پیرایش برای شما ارسال میگردد و در صورت نیاز همکاران ما در کافه پیرایش با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتي كه پيامكي دريافت نكرده ايد مي توانيد به واتس آپ پشتيباني پيام بدهيد.

زمان تحویل کالاها به طور معمول بین ۱ الی ۳ روز کاری می باشد. در صورتی که کالای مورد نظر در انبار مرکزی موجود باشد، شما می توانید با پرداخت هزینه پیک اختصاصی که با توجه به مکان شما تعیین می گردد، کالا را فوری و در کمترین زمان ممکن در شهر تهران تحویل بگیرید و در سایر شهرهای ایران کالا بین ۱ الی ۳ روز کاری تحویل شركت هاي حمل و نقل (باربری تیپاکس چاپار و غیره) می گردد بدیهی است که امکان ارسال فوری به شهرستان وجود نخواهد داشت و از زمان تحویل کالا به شرکتهای حمل و نقل پیگیری بسته با توجه به ارسال کد پیگیری از طرف شرکت حمل و نقل برای مشتری، برعهده مشتری خواهد بود.

فقط عزیزانی که سفارشات آنها از طریق باربری ارسال خواهد شد يا پيامك كد پيگيري برا آنها ارسال نشده از طریق واتس آپ پشتیبانی پیگیری خود را انجام دهند.

خیر، در شرایط فعلی امکان خرید حضوری وجود ندارد ولی جهت رفاه و رضایت شما مشتریان عزیز امکان ثبت سفارش از طریق واتساپ نيز وجود دارد. عزیزانی که به هر دلیل قادر به خرید از سایت نیستند، مي توانند محصولات خود را از سایت انتخاب کرده و عکس آنها را جهت ثبت سفارش خود به واتس آپ پشتیبانی ارسال نمایند تا همکاران ما در کافه پیرایش سفارش آنها را ثبت نمایند.

خیر متاسفانه در شرایط کنونی چنین امکانی وجود ندارد در آینده‌ای نزدیک این امکان برای شهر تهران فعال خواهد شد.

بله چنانچه می خواهید سفارش شما به آدرس دیگری غیر از آدرس ثبت نامی شما ارسال شود، مي توانید با ثبت آدرس موردنظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام آن به سایت کافه پیرایش، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود. پیشنهاد می کنیم حتماً ویدیو آموزش خرید را به طور کامل مشاهده نمایید.

در شهر تهران در صورت برگشت کالا به انبار مشتری با پرداخت هزینه مجدد ارسال کالا، کالا برای وی ارسال خواهد شد و در شهرستانهای دیگر در صورتی که کالا به شهر مبدا بازگردد، مشتری مجدد باید هزینه ارسال را پرداخت نماید. در صورتی که به نمایندگی های حمل و نقل شهر خود (تیپاکس چاپار باربری و غیره) برگشت داده شود. مشتری محترم باید از طریق نمایندگی های حمل و نقل بسته خود را پیگیری نماید.

شما می توانید از طریق واتس آپ پشتیبانی این موضوع را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید. همکاران ما در پشتیبانی کافه پیرایش طبق دستورالعمل استرداد کالا شما را راهنمایی خواهند کرد.

با اطلاع به واحد پشتيباني از طريق واتس آپ پشتيباني، تيم پشتیبانی کافه پیرایش برای هماهنگی و ارسال کالا در صورتی که مشمول عودت باشد با شما تماس خواهند گرفت (روشهای بازگشت کالا را مشاهده نمایید)

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق واتساپ پشتیبانی کافه پیرایش پیگیری نمایید، تا هر چه سریعتر اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه